top of page
Hotline Consultant

Kundeservice

Vi er kjent for vår gode kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss, så hjelper vi deg så fort vi kan.

Fjernhjelp

Vi kan fjernstyre PCen din som om vi var i samme rom. Klikk her for å laste ned TeamViewer.

Kundesupport Xakt Medlem

Telefon: +47 72 45 39 21

Man - Fre 07.30 - 15.30

E-post: support@xakt.no

 

Vakttelefon:

Utover ordinær åpningstid er supporttelefon bemannet:

Ordinære arbeidsdager : 15.30-18.00

Lørdager kl. 10.00 – 15.00

Søndager og helligdager ordinær support ikke tilgjengelig.  Vi håndterer da kun kritiske feil.

Ofte stilte spørsmål

  • Kan betaling sendes ut automatisk?
    Alt av innbetalinger og fakturaer vil bli sendt ut (betaling med KID) digitalt og sømløst gjennom systemet.
  • Hvordan kan jeg få kontroll på alle innpasseringer?
    Ved adgangskontroll montert på alle inngangsdører og porter har du full kontroll på hvem og hvor mange som besøker ditt treningssenter til en hver tid. Samtidig sørger du også for at uvedkommende som er eksempel ikke-kunder og kunder som ikke har betalt sin medlemsavgift ikke kommer inn.
  • Hvilke rapporter har jeg tilgang til?
    Alle type rapporter kan velges fra en rapportmeny, hvor rapportene er inndelt etter emner. Man kan enkelt merke de rapportene man benytter ofte, slik at disse blir lett synlig i menyen og lettere tilgjengelig.
  • Hva er fordelen med en integrert adgangskontroll?
    Du slipper å oppdatere mer enn ett system og all data blir automatisk oppdatert på det enkelte medlemmet, som også gir dem full oversikt over antall besøk.
  • Kan jeg sende varsler eller påminnelser til kunder?
    Du kan både sende varsel om godkjennelse av AvtaleGiro, påminnelse til medlemmet om at medlemskontrakten nærmer seg utløpsdato, bursdagshilsner mm.
  • Hvilke betalingsløninger kan medlemmene velge?
    Xakt medlemmer kan selv velge hvordan de ønsker å betale sin medlemsavgift på. Enten det er gjennom en AvtaleGiro, Efaktura, EHF eller tradisjonelle måter som papirfaktura eller epost.
  • Kan medlemmene svare på SMS som blir sendt ut?
    Ja. Svarer kundene på SMS eller epost vil dette automatisk dukke opp i systemet og arkiveres på kundekortet (iht gjeldende GDPR-regler).
  • Kan jeg lage mine egne rapporter?
    Ja, du kan lage dine egne rapporter fra kunde- og kontaktfilter. Her kan du filtrere medlemmene etter mange forskjellige parametere, og du kan lagre filtrene for bruk senere. Fra utvalg/filter kan du også printe eller sende rapportene til andre. Skulle du ønske om å få din egen skreddersydde rapport, er vår utviklingsavdeling behjelpelig med å lage denne rapporten for deg.
  • Hva kan medlemmene styre fra "Min Side"?
    Her kan medlemmene finne detaljer om ditt medlemskap, booke timer, fornye sitt medlemsskap og eventuelt endre personlia som adresse og telefonnummer. Her kan de også se statistikk over sine besøk på treningssenteret og kontrakt- og fakturahistorikk.
  • Hva skjer når kunden ikke har betalt til avtalt tid?
    Kunden vil automatisk få varsel hvis medlemsavgiften ikke er betalt (via SMS eller epost), og senere vil ubetalt medlemsavgift automatisk sendes til innfordringspartner for oppfølging.
bottom of page